بایگانی مطالب خواندنی  جالب..
بایگانی مطالب خواندنی  جالب..

بایگانی مطالب خواندنی جالب..

تفسیر آزمون تست شخصیت شناسی مایرز - بریگز | آنلاین (MBTI) از من



صفات شخصیتی و ویژگی های کلیدی

با توجه به نمراتی که کسب کرده اید، باید بگوییم که شما فردی شاد، فعال، سهل انگار، خودجوش و فعال هستید. به طور کلی تمرکزتان بر روی اینجا و اکنون است؛ از لحظه حال لذت می برید و علاقه ای به برنامه ریزی برای آینده ندارید، به همین دلیل چندان درگیر نگرانی های بی مورد نمی شوید.

شما تا حد زیادی واقع بین هستید و با در نظر گرفتن نتایج فوری، یک روش عملی و واقع بینانه را برای انجام امور، در پیش می گیرید.

شما به احساساتتان بها داده و معمولاً بر مبنای آنها عمل می کنید. از دیگر ویژگی های شما این است که فردی کنجکاو، مشاهده گر و خودانگیخته هستید.

شما قادرید شرایط و مسائل را به گونه ای که واقعاً هستند، ببینید و بپذیرید. همچنین، شما ترجیح می دهید کاری را به صورت عملی انجام دهید تا اینکه صرفاً در مورد آن گفتگو کنید؛ چرا که فردی عملگرا بوده و به مسائل عینی علاقمندید. همین ویژگی ها، سبب شده اند تا به نظریات و توضیحات مبهم و مفهومی، علاقه ای نداشته باشید. در نتیجه بهترین روش یادگیری برای شما، آموزشی است که از طریق تجربه حاصل شود.

از آنجایی که می توانید واقعیت ها را به خوبی درک کرده و راه های منطقی و موثر را بیابید؛ در حل مسائل، از توانمندی زیادی برخوردارید. عموماً رفتارهای سیاستمدارانه اتخاذ کرده و در مذاکرات، زیرکانه رفتار می کنید. همچنین، برای انجام امور اغلب دوست دارید که از روش های غیر متعارف استفاده کنید.

اگر از دوستانتان خواسته شود که شما را توصیف کنند، احتمالاً خواهند گفت که شما فردی خوش برخورد، دوست داشتنی و معاشرتی هستید و رفتاری دوستانه دارید.

شما در اغلب شرایط، توانایی این را دارید که آرام و راحت باشید و لحظاتتان را بدون دغدغه سپری کنید. رفتاری نشاط برانگیز دارید و تا حدودی نیز شوخ طبع هستید. اگر جایی مشاجره و درگیری اتفاق بیفتد، به خوبی می توانید بین طرفین، صلح برقرار کرده و مباحثات را ختم به خیر کنید.

از اینکه فعالیت های گروهی انجام دهید و همراه با دیگران کار کنید، لذت می برید. علاوه بر این، بودن با کسانی که بتوانید علایق و ماجراهای لذت بخش خود را با آنان در میان بگذارید، از اهمیت زیادی برایتان برخوردار است. شما در مواقع لزوم، می توانید فردی صریح و قاطع باشید، در عین حال بسیار فعال و پر انرژی

بوده و پیوسته در حال تلاش هستید.




نقاط ضعف شخصیتی شما

گاهی اوقات، بیش از حد توان خود مسئولیت می پذیرید و از این رو تحت فشار زیادی قرار می گیرید؛ در نتیجه نمی توانید به تعهدات خود عمل کنید.

نیاز دارید که از لحظه حال فراتر رفته و به آینده توجه بیشتری داشته باشید.

لازم است راه هایی را برای انجام به موقع کارهایتان بیابید.

شما معمولاً توجه لازم را به احساسات دیگران ندارید و گاهی به دلیل اینکه می خواهید رفتارتان صادقانه باشد، بیش از اندازه صریح و رک برخورد می کنید و ناخواسته اطرافیانتان را دلگیر و ناراحت می سازید.

بسیار علاقمندید که هرچه سریعتر مسائل را حل و فصل کنید و چه بسا همین عامل سبب شود که از یک مسئله یا بحران، شتابزده به بحران دیگری رفته و یا از کنار جزئیات مهم آن بی تفاوت عبور کنید.

عدم مدیریت زمان و یا نداشتن برنامه ریزی مناسب، می تواند شما را در انجام کارهایتان با مشکل مواجه سازد.

رمز موفقیت شما این است که قبل از اقدام به هر عملی، ابتدا فکر کنید؛ به احساسات دیگران توجه کنید و به تعهدات خود وفادار باقی بمانید.




ویژگی های شما در روابط عاشقانه

از آنجایی که شما بسیار فعال و پر انرژی هستید، احتمالاً کمی برایتان سخت است که ذهنتان را نسبت به مسائلی مانند ازدواج و برنامه ریزی های مرتبط با آن متمرکز کنید. با این حال به سبب ویژگی های شخصیتی تان، از گذاشتن قرار ملاقات با افراد مختلف برای انتخاب همسر لذت می برید.

احتمالاً ارتباط شما و شریک زندگی تان، هیچگاه کسل کننده نخواهد بود، چرا که شما قادرید شور و هیجان درونی خود را به روابطتان نیز منتقل کنید.

شما اغلب از ایده های نو و پیشنهادهای خلاقانه استقبال می کنید، به خصوص اگر قرار باشد به همراه شریک عاطفی تان به جستجو کردن و عملی کردن آنها بپردازید و صرفاً در حد حرف، باقی نمانند. با این حال با گذشت زمان، ممکن است برایتان سخت باشد که روابطتان را به سطح عمیق تری ببرید و حتی ممکن است گاهی از رابطه تان کلافه و خسته شوید.

از آنجایی که انرژی بسیار بالایی دارید و لذت بردن از زندگی برای شما مهم است، نیازمند شریکی هستید که بتواند پابه پای شما بیاید و همراه شما به انجام فعالیت های جدید و مهیج بپردازد، در غیر این صورت، ممکن است از او خسته شوید، رابطه تان را پایان دهید و به دنبال فرد دیگری بروید.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد