بایگانی مطالب خواندنی  جالب..
بایگانی مطالب خواندنی  جالب..

بایگانی مطالب خواندنی جالب..

سامسونگ کامیونی ساخته که در هنگام رانندگی جلوی دیدتان را نمی گیرند

سامسونگ کامیونی ساخته که در هنگام رانندگی جلوی دیدتان را نمی گیرند

سامسونگ کامیونی ساخته که در هنگام رانندگی جلوی دیدتان را نمی گیرند


کامیون های سامسونگ جلوی دیدتان را نمی گیرند

سامسونگ، در حال حاضر یکی از بزرگترین کمپانی های دنیا در تولید لوازم خانگی، موبایل، تلویزیون و... است، ولی سامسونگ به این بسنده نمی کند و سعی می کند بیش از اینها خود حوزه فعالیت خود را گسترش دهد. این شرکت کره ای این بار پا در عرصه ساخت خودرو گذاشته، ادامه را دنبال کنید تا کم و کیفیت آن با خبر شوید.

برایتان پیش آمده که پشت یک کامیون گیر کنید و نتوانید جاده جلوی ماشین را ببینید؟ برای جلوگیری از این موقعیت خطرناک، سامسونگ از "کامیون های ایمنی" اش پرده برداری کرده که جاده پیش رو را به شما نشان می دهد.

این کامیون ها به یک دوربین مجهز شده اند که تصویر جلوی کامیون را در پنل هایی در پشت کامیون نشان می دهد. بنابراین رانندگان پشت سر قادر به دیدن جاده هستند و می توانند با ایمنی کامل از کامیون سبقت بگیرند.

این کمپانی در وبلاگی نوشته است که " تا به این جا سامسونگ می تواند تایید کند که این تکنولوژی جواب می دهد و این ایده قطعا جان بسیاری را نجات خواهد داد."

سامسونگ امیدوار است تا این کامیون های جدید بتوانند تعداد بالای تصادفات جاده ای در خیابان های دو لاینه را به ویژه در زمانی که راننده قصد سبقت گرفتن دارد کاهش دهند. در حال حاضر این کمپانی مشغول کار برای گرفتن مجوز ها و تاییدیه های لازم از دولت و NGO های مربوطه است.

بزرگترین مانعی که سامسونگ باید بر آن غلبه کند هزینه است. اگر چه نصب یک دوربین برای بسیاری از شرکت ها ارزان است اما نصب چهار صفحه نمایش برای هر کامیون می تواند هزینه زیادی در پی داشته باشد.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد