بایگانی مطالب خواندنی  جالب..
بایگانی مطالب خواندنی  جالب..

بایگانی مطالب خواندنی جالب..

آنتی ویروس نود 32 ، نسخه جدید -


آنتی ویروس نود 32 ، نسخه جدید

ESET NOD32 Antivirus

 

 

 

نسخه جدید آنتی ویروس نود 32 ، یا ESET NOD32 Antivirus منتشر شد!

 

آنتی ویروس نود 32 ، از معروف ترین و قدرتمند ترین آنتی ویروس های دنیاست. این آنتی ویروس مخصوصا در بین کاربران ایرانی محبوبیت زیادی دارد.

 

هر چند تیم پشتیبانی سرزمین دانلود همیشه با معرفی آنتی ویروس های رایگان و ارائه لینک دانلود آنها تاکید کرده است امنیت برخی از آنتی ویروس های رایگان (که بدون دردسر هم آپدیت میشوند) تفاوت چندانی با آنتی ویروس های معروف (مثل نود 32 و کسپرسکی) ندارد، اما به خاطر سابقه و شهرت آنها، هنوز هم بسیاری از کاربران ترجیح میدهند از آنتی ویروس های سنگینی مثل نود 32 استفاده کنند.

 

در هر صورت برای این دسته از کاربران، در این مطلب جدیدترین نسخه از آنتی ویروس نود 32 را تهیه کرده ایم.

 

در نسخه جدید آنتی ویروس Nod 32 ، تغیبرات زیادی چه از نظر ظاهری و چه از نظر امکانات نرم افزار ایجاد شده است. که باعث شده منابع کمتری از سیستم را مصرف کند و کار با آن سریع تر و ساده تر باشد.




 

 

نسخه جدید آنتی ویروس نود 32 ، دارای 5 بخش اصلی است:

 

Antivirus Monitor :

بخش اصلی نرم افزار است. که وظیفه آن استقرار در حافظه و اسکن اتوماتیک تمام فایل هایی است که کاربر با آنها سروکار دارد. این بخش به صورت خودکار انواع ویروس، تروجان، برنامه های جاسوسی، و فایل های مشکوک را شناسایی و پاکسازی میکند.

 

Nod32 :

این بخش برای اسکن دستی فایل ها یا پوشه ها توسط کاربر استفاده میشود. با کمک این بخش شما میتوانید درایو ها و فولدر های مورد نظر خود را انتخاب کنید تا آنتی ویروس شروع به اسکن کردن آنها کند.

 

Internet Monitor :

همانطور که ار نامش پیداست، این بخش وظیفه حفاظت از کامپیوتر در برابر سایت های آلوده و تهدیدات اینترنتی را بر عهده دارد. این بخش، ترافیک اینترنت کاربر را تحت نظر گرفته و از ورود فایل های مشکوک و آلوده از طریق اینترنت جلوگیری میکند.

 

Email Monitor :

وظیفه این بخش، کنترل ایمیل های ارسالی و دریافتی میباشد.

 

Document Monitor :

این بخش، مخصوص اسکن فایل های متنی و سند های اداری (مثل فایل های برنامه آفیس) است.

 

 

نسخه جدید آنتی ویروس نود 32 ، یا ESET NOD32 Antivirus را میتوانید به صورت مستقیم از سایت ESET دانلود کنید:

 

دانلود ESET NOD32 Antivirus

 

 

فعال سازی نسخه Trial :

- از منوی اصلی آنتی ویروس، دکمه Activate Full Version را بزنید.

- گزینه Activate Trial License را انتخاب کرده و Next را بزنید.

- یک آدرس ایمیل در دو کادر بالا وارد کنید. (مهم نیست اگر ایمیل واقعی هم نباشد)

- بر روی گزینه Activate کلیک کنید.

 

توجه: هر چند بانک اطلاعاتی این آنتی ویروس فعلا به صورت روزانه و بدون مشکل امکان آپدیت را دارد، ولی به دلیل عدم آپدیت امکانات خود نرم افزار، ممکن است با پیغام هشدار مواجه شوید. (این هشدار معمولا به صورت یک آیکون نارنجی در System Tray مشخص میشود)

 

برای اینکه این هشدار نمایش داده نشود، باید تغییراتی در تنظیمات آنتی ویروس انجام دهید. برای این منظور در محیط اصلی نود 32 ، دکمه F5 کیبورد را بزنید تا پنجره تنظیمات باز شود. از سمت چپ این پنجره، وارد منوی Tools شوید و از آنجا گزینه System Updates را انتخاب کنید. سپس از پنجره سمت راست، گزینه No Updates را انتخاب نمایید. سپس تنظیمات را OK کرده و خارج شوید.






سایر مطالب مرتبط با ا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد